"בני עמי" הגיעו למשכן הנשיא // תיעוד

    ישראל פרייא | צילום: קובי גדעון / לע"מ No Comments on "בני עמי" הגיעו למשכן הנשיא // תיעוד
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי ביקורת קשה מימין, ובזמן שמעמדו הציבורי סופג מהלומות הזוכות לביטוי נרחב ברשתות החברתיות, אירח היום נשיא המדינה, ראובן ריבלין במשכנו את את ראשי מועצת יהודה ושומרון וראשי הרשויות של יישובי יהודה ושומרון, בניהם יו"ר מועצת יהודה ושומרון אבי רואה.

    הנשיא השמיע אמירות נחרצות בזכות ההתיישבות, והביע את מחויבותו לחזון ארץ ישראל השלמה. "בחודשים האחרונים, ובמיוחד בימים האחרונים, ההתיישבות ביהודה ושומרון, מתמודדת עם פיגועי טרור קשים. וכך, במיוחד בימים האלה, המפגש ביננו הוא חיוני ביותר. כמו תמיד, ה'חלוצים ההולכים לפני המחנה', הם אלה שנתקלים, בהתנגדות הקשה ביותר, ומשלמים, יחד עם חיילי צה"ל, את המחיר הכבד. ההתיישבות, מצויה בחזית המאבק, והמחיר שהמתיישבים משלמים, הוא מחיר כואב".

    בהמשך דבריו אמר כי "אנחנו חייבים להתמודד, ויש לנו את היכולת להתמודד, עם גל הטרור הנוכחי, להילחם בו, ולא לתת לאף אחד, את האפשרות להפר את שגרת החיים. אני רואה בחתירה למגע ולהכרעה כפי שאלו באו לידי ביטוי בתגובות האחרונות של חיילי צה"ל תגובה נחושה וראויה. אנחנו חייבים להיות קיר ברזל, מגן איתן, מול אלו המבקשים והקמים עלינו. ויחד עם זאת, עלינו לזכור כי המאבק שלנו הוא לא מאבק לשם מאבק. אנחנו נאבקים על החיים, על המשך הצמיחה והגידול של ההתיישבות, מאבק על הפיתוח, העשייה והשגשוג".

    הנשיא רמז על אירועי תג מחיר, ואמר כי "עבורי ההתיישבות בארץ ישראל היא ביטוי של אותה זכות, זכות אבות, זכות לאומית, היא נובעת מאהבה לארץ ישראל, מהכרה של השורשים שלנו, שמתלכדים כאן. אין לי ספק שברור לכולנו, שכדי להגשים את מטרת-העל של בניין ארץ ישראל עלינו להקפיד לעשות זאת אך ורק בכלים החוקיים העומדים לרשותנו"

    יו"ר מועצת יהודה ושומרון אבי רואה העלה את מצוקת הקפאת הבנייה וחוסר התכנון העתידי בשטחי יו"ש, "הקפאה של התפתחות ועצירת בניה של תשתיות ציבור כמו גני ילדים ובתי ספר יוצרת פגיעה חמורה באזרחים ובילדים". הביקור הסתיים עם מסר של פיוס ותקווה שהביעו הנוכחים, ואיחולי שנה טובה לעם ולארץ.

     

    KBG_GPO007

    KBG_GPO004

    KBG_GPO005

    KBG_GPO006

    KBG_GPO003

     

     

    KBG_GPO001



    0 תגובות